هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

:)))))))))

1391/2/31 11:22
نویسنده : مامان هستی
319 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان دیگه کاملا یه چیزی و که جلوش نگه میدارم دستشو میاره میگیییییره و میزاره تو دهنش فدای دستااااای ناز کوچولوووووت

قربونت برم که روز به روز داری شیرین تر و خوردنی تر میشی .هستی جونم عاشق دستاتی و همش تا مچت میخوای بزاری تو دهنت واینقدر که میبری تو دهنت حالت بد میشه و اوغ میزنی قلب  ولی دوباره دستت میره تو دهنت ماچ .  من عاشق ای دست وپا زدنتم وقتی ذوق میکنی تند تند دستو پا میزنییییی الههههههییی فدات شم و همش از خودت صدا در میاری و (گ) (خ) (ق) میگی و یه دفعه از ذوقت جیغ میکشیییی اینقده خوردنی میشییییی دلم میخوار بخورمت قلبقلب

هر روز که میگذره بیشتر عاشقت مییشم دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
1 خرداد 91 15:12
جونمه این دختر ماشالا لپاشوووو
هم همش کنم من ای جان هدشو نگاه چه بهش میاد
خدا حفظت کنه فرشته کوچولو


مرسییییییییی عزییییزم